Altea Freetrack r.v. 2007- motor: 1,4; 2,0 TFSI
Kryt podvozku chráni motor, prevodovku, chladič motora
Počas výroby krytov sa používajú oceľové plechy valcované za studena hrúbky 2 mm, ktoré majú dostatočnú elasticitu, vďaka čomu sa vylučuje poškodenie v dôsledku nárazu karosárskych dielov auta v miestach upevnenia krytu. Počas projektovania sa používajú najmodernejšie systémy trojrozmerného modelovania. Všetky diely prechádzajú kontrolou proti deformácii ešte vo fáze spracovania, čo vylučuje poškodenie častí automobilu v prípade narazenia na prekážku. Centrálna časť krytu neprekáža posunutiu motora pri čelnej zrážke, čomu prispievajú segmentné výstužné rebrá, ktoré zosilňujú konštrukciu a sú zalisované vo forme. To umožnilo znížiť váhu výrobku a tiež zvýšiť jeho ochranné vlastnosti. Špeciálne otvory pre pasívne chladenie vzduchom nemení teplotný režim fungovania motora a prevodovky (bez ohľadu na typ prevodovky). V automobiloch, ktoré nemajú pomocný rám motora, sa používa pružinový držiak, ktorý absorbuje nárazy. Pre upevnenie v ťažko prístupných miestach sa používajú špeciálne, montážne doštičky. Počas výroby sa používajú CNC stroje, ktoré umožňujú dosiahnutie stopercentnej kvality výrobkov danej série. Všetky upevňovacie diely sú pozinkované galvanickým zinkom proti korózii. Výrobky sa balia do bublinkovej fólie pre ochranu počas transportu. Do každého balenia je vložený podrobný návod na montáž do automobilu.